It is my day tomorrw!:)

Hejsan bloggen. Inte bloggat på hela dagen då jag haft fullt uupp. Skola till halv fyra sen har jag direkt efter det tagit mig in till stan för att prata med den nya chefen på jobb. Sen så gick vi och kollade lite i stan efter vad jag skulle få som present. Efter det satte vi oss på systrar och bönor och fikade och snackade en massa skit, precis som syskon gör helt enkelt! :) Och jag har fått massor med fina och underbara presenter redan och jag tackar så hemskt mycket. Visar allt en annan gång! . iaf, sen vart jag på badhuset en timma då syster jobbade och jag somna nästan vetni. Och nu ska jag faktiskt lägga mig i ett varmt bad med tända ljus och geografi boken i högsta hugg. Ska plugga inför provet som är på fredag. Och som ni märkt så fyller jag år imorgon. Sweet 16 hihi :) Så jag är väl allt glad idag ;D Nej nu måste jag plugga en del. Ha det bra så hörs vi. P&K!

Kommentarer
Postat av: Liv

Grattis:D! Fin blogg..:)

2009-03-05 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0