Äntligen Fredag va!

Hejsan bloggen. Äntligen har jag lyckats logga in på bloggen. Mitt internet har klyddat en hel del och jag har suttit här i sisådär en timme och försökt fixa det. Jag ger mig inte vetni! Haha.. Så nu lyckades jag rätt bra och jag är stolt över mig själv, att man kan vara sånt proffs:P (skojar lite, för er som inte fattar det!)

Jajadå. Jag slutade ju halv 11 idag och sen var det så sjukt god mat till lunch så jag åt i skolan sen begav jag mig hemåt. Och ja, nu sitter jag här..
Dagens planer har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men kanske går ut senare ikväll, får helt enkelt se hur jag gör. Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag hoppa bums in i duschen. Hörs senare. P&K!

PS. En sjukt söt och snäll tjej erbjöd sig att fixa mig blogg. Hon själv har en skitbra blogg och jag läser den dagligen. Gör det ni också. Bra för er och ni gör det bra för henne också! http://cconfused.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0