Äntligen ett inlägg!



Hejsan bloggen.
Puuuh vilken vecka det har varit. Fysatan i gatan alltså! Har inte kunnat blogga så mycket här då det bara stått plugg, plugg och åter plugg i min lilla kallender. Har knappast haft någon tid för något annat. Kollade också genom alla de bloggar jag läser och det var massor som jag hade missat, så det var bara att ta igen och läsa från där jag slutat haha.


Menmen, nu kommer äntligen ett inlägg. Har gjort klart alla uppgifter som jag låtit stå till sista minuten som vanligt. Sen har jag pluggat till sjukt mkt annat, som t.ex. prov, läxor osv osv. Jag håller nog på att döda mig sakta men säkert här.. Jag är sjukt skoltrött och vill bara ha lov, men samtidigt så har jag vänjt mig med allt pluggandet nu och kommer nog för det mesta sitta och plugga. Inte har jag någon lust att ge mig ut heller..
Och föresten, det snöar ute. Nu tror jag fasen att det får ge sig.. Eller vad säger ni?
Helt sjukt ... Vi vill ju ha vår, det är Mars månad... orh!

Jajadå. Skola imorgon. Börjar halv 9. Första sovmorgon på hela denna terminen. (Observera ordet HELA!) Visst, det är en halvtimme mer att sova. Men herregud det är väl ändå något haha. Och då har jag bara skola från halv 9 till halv 11. Nice or what? Haha... Vi har väl ändå bra dagar ibland. Men imorgon blir det nationella prov i Engelska, både läs och hörförståelse.. Får hoppas på det bästa helt enkelt.. Har gjort tester på det som kan komma hela veckan men jag tror inte det kommer gå så bra. Får väl försöka göra mitt bästa ändå..


Nääe, nu ska jag faktiskt se på tv. Hörs imorgon för då är det Fredag och då blir det massor med plugg och bloggande för min del. Låter väl ändå bra, det andra iaf.. P&K!


Kommentarer
Postat av: mhalin,

svar - så hemsk är den inte ! :P

haha , jag kan gärna fixa den (;

2009-03-13 @ 12:33:09
URL: http://cconfsed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0