Webb bilder & glass i solen.



Hej bloggen. Fixade webb idag. Kännde att det var på tiden, sen kan jag ju webba med Mr.X också! Goodie!
Nej men jag & syster hade tråkigt. Så vi fick en kick att flippa på bilder. Oh my, hur jag ser ut på dem. Men vet ni vad? Don't care. Det är trots allt inte seriösa bilder. Nej, långt ifrån.
Jajadå.. Vad har jag gjort idag då? Nej inte så mycket faktiskt. Var ute i statsparken innan & åt glass med syster & aznaida. Det var sjukt varmt ute så det var skönt.. Sen var det bara hem & här har jag varit resten utav dagen. Tråkigt men sant!
Mm.. Midsommar imorgon då? Vad ska ni göra?
Själv ska jag åka till Landskrona. Trevligt värre..
Nej om jag ska gå nu. See you. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0