Tröttheten hindrar mig inte för att festa..

                                                 

Heeeej bloggen! Jag är sjukt trött men ska snart hoppa i duschen och fixa mig. En kompis har bjudit mig på strandfest
då hon fyller år idag. Vi ska grilla, bada och massa annat kul. Ska vara där en stund tills syrran ringer sen ska vi iväg till Vångafestivalen. Hoppas det blir kul där också då..
Jag är sjukt trött och har aldrig varit såhär trött förr, men det ska inte hindra mig. Hell no! Även om jag sov  till halv fem idag.. Jaa, jag slösade bort denna dagen. Skitsamma, jag hade ändå inga planer på förmiddagen.
Neeeej, om jag ska tvinga mig själv in i duschen nu. Vi hörs.. P&K!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du hade kul :) // johanna

2009-06-29 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0