Frågor och svar..

Vad borde du göra just nu? Jag borde gå och handla lite inför imorgon & skolavslutningen. Måste också lämna en bok som är försenad ..
drack du senast? Vatten.
Vad har du för planer för ikväll? Duscha sen film.
Vad vill du bli när du blir stor? Lycklig.

Har du någonsin varit helt förkrossad?
 Japp, det har jag.
Har dina föräldrar nånsin slagit dig? När man var mindre fick man lite smisk. Men inte nu.
Förlåter du eller glömmer du? Förlåter kan jag göra ibland. Men glömma kommer jag aldrig att göra!

Vad är du rädd för?
 För kryp :( och höjdrädd är jag också.
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Ja.
Önskar du att du var en tjej? Jag är en tjej? ..

Tagit smärtstillande?
 Nej.
Tatuerat dig? Nej.
Svikit en vän? Det har jag säkert gjort.
Spytt på någon? Hah, nej!
Sovit mer än tolv timmar? Japp!
Spenderat timmar i ett badkar? Ja, och jag älskar att koppla av i badkaret.
Rånat någon? What? Nej!
Sagt fitta till någon och menat det? Nja, jag har inte tänkt på det.. Men jag brukar skrika f*tta när jag blir arg. Har väl säkert menat det då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0