Efter allt detta, vågar jag tro på spöken?

Omg! Vill ni veta en äcklig sak?(eller enligt mig, för det har aldrig hänt förr)
Jag satte mig i sängen med datorn nyss. För bara någon minut sedan och så såg jag att de var en film på tv. Så jag kollade lite då och då.. Men helt plötsligt stängs tvn av. Jag höll inte ens fjärrkontrollen utan den låg bredvid mig på sängen. Fyfan vad jag började skaka.. Jag har aldrig varit med om något såhär äckligt.
Eller jo en natt förra veckan.


Jag är alltid uppe sent och ska dricka vatten sen gå och kissa..
Iaf. Alla sov och allt var släckt. Så jag tog med min mobil för att lysa. Jag går in till köket men springer snabbt ut igen. Kollar exakt vid dörren och där står ett par tofflor som var min mormors, rahmetli. Mamma fick ärva de när hon dog. Men iaf.. Innan min mamma gick och la sig så lämna hon dom vid ytterdörren. Och jag var där själv och såg det! Men då när jag just kom för att dricka vatten, sådär sent.. Så var dom inte vid ytterdörren, nej! Utan låg vid köksdörren precis som om någon hade gått i dom. Den ena var lite längre fram än den andra.
Jag tänkte ja men mamma har säkert gått upp för att göra nått och tagit på sig de.
Men några timmar senare (mitt på natten) så ska jag gå och kissa innan jag lägger mig för att sova. Så går jag förbi hallen (vår ena toa är vid ytterdörren och köket) påväg till toan och då ser jag tofflorna stå sådär igen. Jag började skaka så rädd jag blev.


Har jag spöken hemma hos mig ?:(
Vågar jag tro att de finns?
Efter allt detta? .. Kanske bara är mormor som är här för att besöka oss?

Kommentarer
Postat av: ghostbusters

ring oss på 112-sejtanen-e-framme , så kommer vi direkt !

2009-06-12 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0