Varför finns det så jävla patetiska människor i världen?!!!!



Jag har damp. Seriöst! Bokstavligt talat damp!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är så jävla omoget att hålla på så. Varför i helvette tro att man är något för man gör så? Jävla skitmänniskor. Jag klarar inte av sånt och speciellt inte sånt folk som leker så jävla bra och så jävla snälla några dagar men helt plötsligt ändrar atityd helt nästa dag. Det är sjukt. Sen låtsas dom som om ingenting har hänt och säger, "Men det är inget, helt ärligt. Jag lovar" Sen ignorerar dom en till tusen och är kall som gud vet vad.. Patetiska jävlar. Fyfan. Jag är så jävla arg. Och grejen är att det alltid händer mig. Allltid! Ni kan bara gå och dö suckers!
Jag ska lova mig själv, att aldrig mer falla för er falska personer. ALDRIG!
Allt ni säger är fan bullshit, hela ni är bullshit..
Fuck er & heeeeeeeela er...... ..........................................................................................!
"%""%##%#&¤#&##/#/"&!"""&"&"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

That was a goooood feeling! Äntligen fick jag ut det jag ville, om inte lite till. Fan vad gutt det kändes! Haaa. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0