Music makes me....

.... loose control. Höll jag på att skriva. Ja det är självklart att det är sant. Men just dessa låtar får mig att tänka och bara vara för en stund. Allt bara snurra runt i skallen på mig & jag tänker, tänker att jag måste börja ta tag i mig själv. Jag har lovat mig själv en massa grejer. Och om jag inte börjar med det imorgon och framåt i livet kommer jag aldrig förlåta mig själv! Jag kommer klara det bara jag själv vill. Och ja, viljan är där men inte orken om jag ska vara ärlig. Btw så älskar jag Ne-Yo. Gaah, sexiga han!
Här har ni iallafall lite bra låtar. Kanske lägger in andra mer "loose control" låtar sen haha. Om ni vet vad jag menar då.. Lite mer sådär baang baang och inte lugna som dom här under.. Haha, jag tror ni fattar eller så är jag sjukt dålig på att förklara..


Ne-Yo - Mad


Ne-Yo - When you're mad
(Och nej, det är inte likadana låtar!)


Keri Hilson ft. Ne-Yo and Kanye West - Knock You Down


Ojsan, nu blev någonting helt fel här så det blev likadan låt på alla tre ?! WTF? skitsamma. jag ändrar det imorgon eller något. Nu har jag inte ork för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0