Min garderob = BOMBNEDSLAG!



Hejsan bloggen. Ett bra tag sen...
Mm, har haft fullt upp. Eller ja, typ. Men jag har helt enkelt inte tänkt på att blogga. Iaf de här 4-5 dagarna jag inte bloggat så har jag varit i Malmö mest hela tiden. I Fredags åkte Mirela (syster) till Bosnien/Kroatien. Härligt! Jag vill också dit :( menmen.. Sen stanna vi i Malmö & Karna kom dit. Vi bestämde oss för att se bio men jag och Amela (syster) sprang ut efter typ sådär 20 minuter.. Fyfan vad den var läskig! Usch..
Sen jag resten utav dagarna sett ut i princip såhär, om man tar bort bion då..

Igår satt jag & Ted och fikade på systrar & bönor. Vi stack dit vid 9 och satt till typ halv 11 på kvällen. Sjukt skönt. Det vart ju inte ens kallt ute.

Har inte haft så mycket att göra idag, (eller egentligen så har jag ingen ork för någonting) så jag sorterade bland mina kläder. Något som mamma sagt åt mig att göra i över 2 månader nu. Och tro det eller ej, jag har aldrig fått tummen ur röven att göra det. Men nu så.. Det var det jobbigaste. Alla kläder. Man visste ju inte om man ville behålla eller inte. Tog någon timma, men nu är jag klar. Thank God! Suck.

Nej nu ska jag se tv eller något tråkigt... Hörs någongång. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0