Malmö hela dagen & rosa naglar!


Tja bloggen!
Igår var vi i Malmö heela dagen. (Jag, syster Amela & Karna!) Vi åkte dit runt 1 och gick runt hos "polakerna" och kikade vad de hade, då vi aldrig varit där. Blev en massa fynd för dom. Men jag kom bara hem med ett rosa nagellack. Så fint nu till sommaren! :) Baby rosa typ, aw.. Vi gick runt där tills dom stängde kl 4 sen stack vi till folkets park och där var det massa uppträdande. Inget i min smak direkt, men det funkade..
Efter en lång dag där blev det käk på Mc Donalds där vi var ett tag sen körde vi runt med I. Och jag och Karna höll på med lite folk hehe! Sen tog vi bilen hem. Fyfan jag höll på att somna i bilen så sjukt trött jag var! :( Usch!
Det var iaf min dag igår.. Och idag har jag inget planerat, ska mest ta det lugnt tror jag:) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0