Vad lyssnar ni på för musik?


Jag var bara tvungen att fråga. Jag själv lyssnar på allt mellan himmel och jord, men avgudar Lil Wayne! Gaash vad han är sexig, och vad han sjunger bra... Hört den nya låten Pussy, money, weed? Rätt bra:) Iaf, jag tycker också om Lady gaga. Sjukt cool stil(: Och sen gillar jag också allt från Chris Brown till Jason Mraz.. Alltså rätt mycket blandad musik.. Och bosnisk musik älskar jag, alla gamla låtar och allt som påminner en om Bosnien.!
Jag kom på att tänka på detta för jag satt och kollade igenom alla mina låtar och då tänkte jag, herregud. Här är låtar som är rapp, R&B, bosnisk musik (vad fasen kallas det ? :P hah) och massa med annan musik... Sen tänkte jag, blir jag inte tokig av alla låtar som handlar om olika heeela tiden.. Nej, alltså faktiskt inte.. Jag blir glad av musik.. Jag älskar musik!
Nu till fråga. Vad lyssnar ni på för musik? ..
P&K!




PS!!!!
Nu ska jag försöka plugga för nu har jag inget lls att komma med.. Fåår tänka lite innan jag skriver här. Haha.. Ska ju vara kul för er att läsa också men detta är ju fortfarande min lilla dagbok om mitt liv och mitt tilltycke/ tänkande..
Nej nu blev det roman här nere också. Vi hörs helt enkelt senare bloggen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0