Selma ska börja gymma!

Tjena bloggen. Allt bra? Här är det sådär.. Känner att jag börjar bli sjuk och det orkar jag verkligen inte med :( Jaja, idag gick jag till skolan och vi fick sluta redan halv två. Wiiie! Kändes som om man inte ens varit i skolan för det gick så snabbt.. Sen var det bara hem och vila. Och vet ni en sak? Jag orkade pallra mig iväg mot ett gym i stan och nu ska jag börja gymma. Kastar ciggen i väggen! Ska fan vara snygg och fräsch nu. Känns inte sådär bra när en tjej röker. Det luktar ju riktigt äckligt! Menmen.. Så hejdå cigg! Hej snygga selma!     Det gillar vi:P haha..
Jaja, ska nog in dit imorgon och betala och allt sånt sen ska jag börja träna redan imorgon. Ska bli såå skönt..
Jaja, nu ska jag iaf ligga i sängen och ta det lugnt med någon film eller något. Och så måste jag börja plugga i tyskan, Rune hatar mig redan! Hihi.. Lovar att förbättra mig i tyskan även om jag hatar det för det mesta..
Nej om jag ska gå nu. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0