Nytt år, nya tag.

Hejsan 2009!
Sååååhär bra kväll hade jag igår.. (Y)(Y)(Y)(Y)
massor med plus på det. Blev lite för mycket men whaa evaaa, det är nytt år förfan! Då ska man vara craaazyy.
Denna kväll var rätt lyckad om man ska gemföra med förra året. Ja hell to tha yes att den var. Var lite här och där.. Var lite hos Ted, satte oss där med musik och börja förfesta lite. Sen stack jag till Aznaida sen blev det Ripa och där hände massa skit direkt. Kände bara för att sticka. Sen så blev det torget och ferre ihjäl.. Fyfan vad bra det var.
Det märks också på mina ben, heeelt skadade och mina tår har masssor med skoskav om jag får säga så. Jaja, det var mitt nya år iaf.
Hoppas på fler och ännu bättre.
Och en sak, jag fyller 16 om tre månader och fyra dagar. Alltså 5 Mars! Läängtar ihjäl.!
Nej nu ska jag gå. P&K!


En rätt suddig bild på mig i Teds trappa haha. Innan vi stack vidare.

Kommentarer
Postat av: melinda

haha jag kommenterar lite (a)

älskar din hårfärg på denna bilden, perfect!

2009-02-21 @ 22:16:46
URL: http://fhine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0