Lägga sig kl 06.30?

Hejsan, ni fattar väl då varför jag inte haft någon uppdatering idag? Jo precis, jag la mig halv 7 imorse när jag skulle stiga upp egentligen. Men eftersom att jag sov bort hela dagen igår så var jag rätt pigg hela natten om man säger så. Satt tillomed uppe när mobilen ringe 06.30 för det var dags att stiga upp för att göra sig i ordning inför skolan. Men nej, jag stängde av den snabbt och hoppade i sängen och sov till halv 8 sen väckte pappa mig för han skulle köra mig till skolan idag. Så ja, ska nog lägga mig snart:P haha...

Och jag såg filmen Twilight innan idag, fyfan vad den är grym! Riktigt bra är den ju.. Se den om ni inte har sett den..
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0