Ja, jag stör mig på mycket..

Jag klarade mig själv ska jag säga er! Jag fixade datorn och nu är det bara den jävla närbilden som stör mig, fyfaan... Men det löser sig nog det med. Hoppas jag iaf! Sjukt svårt att gå in på hemsidor och sådär, så vi kan nästan säga att jag skippat datorn mest hela dagen idag. Känns rätt skönt också men så sjukt uttråkat.. Och nu har jag den nyaste Msn också, och den drar mina nerver sakta men säkert! Hatar den helt enkelt..... Gaah! Ja jag vet, jag stör mig på mycket, men jag ska ha det som jag vill annars kan det lika bra slänga sig i väggen. Fick en del funderingar innan om att sälja datorn eller ge den till far min då jag fick sådan jävla damp för den inte alls vill som jag själv vill! Men sen tänkte jag väl ändå på att jag måste ju ha en dator, klarar mig inte utan min vän ju! Hihi..
Jaja, nu är det slut snackat om denna skit.. Hörs senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0