Inga nämnda, inga glömda!

Hejsan bloggen!
Ja jag vet, dåligaste uppdateringen på evigheter. Men wtf, jag har helt seriöst inte tänkt att fuck nu ska jag blogga.. Jag har jobbat, pluggat, osv osv.. Det blir för mycket nu känner jag. Sen så är det, det där gamla vanliga som hänt. Skola, hem, plugga sova. Eller ut. Det känns rätt onödigt att skriva samma inlägg om och om igen.. Så då har jag helt enkelt låtit bli. Och jag har kännt att jag inte har något bra att komma med, även om jag loggat in flera gånger om dagen och tänkt jaa nuuu så ska det skrivas ett bra och kul inlägg. Men nej, så blir det aldrig... Det kliar massor i fingrarna och jag vill bara skriva av mig. Allt som händer och som inte händer.. Det är så mycket men ändå inget man vill ta upp här...

Kan iaf börja med att du är falsk! Slutat ljuga? Psst, trodde du slutat? Du snackar ju bara massa smörja.. Grow up. Återkommer med detta i ett annat inlägg. Men som sagt, inga nämnda, inga glömda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0