Hur vågar man slå på hundar?!!!!!

Tycker ni det är hemskt ?

- att slänga in en hund i en sopbil och stänga porten?
- är det OK att koka en hund till döds?
- kan man värkligen låta en hund dö av svält?
- kan man stänga in en kattunge mellan två betongplattor?
- får man sätta tyngder runt en hund och släppa i den i djupt vatten?
- är det bra att sätta gummisnoddar runt svansen så att svansen dör och lossnar.

Jävla djurplågare! Fyfan, detta får mig att få en klump i magen och bara vill ut och hitta vartenda lilla hund som lider där ute varje dag av att bli slagen m.m av alla jävla människor son inte har någon hjärna eller något hjärta! Fyfan, må dom brinna i helvettet.! Detta får mig helt seriöst att ta hem alla hundar och jag skiter i ifall jag svälter, dessa djur behöver mat och trygghet. Det är djur, inga jävla leksaker man ska slå sönder! Fyfan! Det sjukaste man kan göra är att döda ett djur bara sådär för skojs skull. Eller för man blir tillsagd att göra det. De lider lika mycket som vi om inte mer.. Kolla bara bilderna, jag får förfan tårar av att kolla på sånt. Varför ska detta hända helt ärligt? Vad tror ni händer med hundarna om dom blir slagna? Jo, dom ger tillbaka, fast till annat folk. Dom kan också ta död på folket som folk tar död på djuren. Tro mig det är inte det minsta värt att göra det!
Jag själv älskar hundar, och jag önskar mig själv en liten vuvve att mysa och gosa med. Det ska bli min bebis, bara när jag vääl har tid med en hund och när jag kommer kunna ta hand om den! Man ska ju inte köpa hund och sedan inte kunna ha tid för den, den behöver också en matte/ husse som visar att den älskar sin vuvve och kan leka massor med den.
Så sluta för i helvette att behandla hundar som ni där ute gör.. Ni kommer en dag att ångra er och inse vad fan ni hållt på med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0