Hatar inte ni också nya lärare?!!

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från skolan. Och jag tror jag aldrig skrattar så mycket som när jag är med Aznaida. Hahah, vi skrattar så mycket att vi nästan kissar på oss så jag cyklade hem i racer fart.. Oooh fuck! :O
Haha, det var faktiskt rätt synd men en tant snubbla på en kant och då börja aznaida skratta som fan och jag ännu mer:P Det är synd JAG VET! Men vi kunde faktiskt inte hålla oss. Och det värsta var att hon gick upp som om inget hänt. Haaha.. Oh shit, nu ska jag inte vara sådär taskig..
Jaja då. Fick snacka ett allvarligt snack med Bosse för en ny lärare hade ljugit en massa om mig, azze & iris. Fast det bara var killarna i klassen som gjort något.. Fan vad jag blev sur, jag nästan börja gråta så arg jag var. Men som tur var så förstod Bosse oss och sa att han trodde på oss. Får väl hoppas på det! Hatar inte också ni nya lärare?!!! Dom gör allt för att platsa in hos andra lärare och så får alltid eleverna ta all skit.. Not good!
Jaja, iaf.. Så gick skoldagen rätt snabbt och jag tror nog våra lärare försöker vara snälla mot oss. För varje vecka släpper dom oss någon timme tidigare så vi har nog slutat runt 2 varje dag.. Rätt skönt om jag får säga. Då jag går till halv fyra varje dag förrutom fredag. Menmen, inget vi tackar nej till. Right?
Jaja då. Nu ska jag nog lägga mig för att sova lite sen ska jag bege mig snabbt mot stan, ska göra lite ärenden och sen hem igen för att plugga. Och vet ni? Jag skippade tyskan igår, kunde inte ett skit idag på lektionen. Och som vanligt blev Rune besviken... :/ Men han vet hur jag har det och hur jag tar tyskan.. So fuck that, rent ut sagt.. Jag har äntligen övertalat honom om att byta till något annat och det fick jag. Vad bra!
Nej nu ska jag inte skriva dagbok här utan gå och se ifall lillebror är hungrig sen lägga mig. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0