Grattis bloggen, 1 år idag!

Grattis bloggen!

Hihi, jag höll ju nästan på att glömma!
Denna blogg, min blogg fyller ett år idag! Fan vad tiden gått snabbt? (!) Har jag verkligen bloggat i ett helt år nu?
Känns faktiskt inte alls så.. Hmm, jajadå.. Ska bli många år till. Det är bara såå skönt att skriva av sig ibland. Men ibland är det också lite sådär, man vet inte vad man ska skriva idag:P haha.. Menmen, ändå så har jag klarat mig.. Och visst har man fått några dumma komentarer, och det från anonyma.. Även om jag inte alls har många besökare här men det höjs ju lite då och då.. Iaf, jag tar inte skit från folk som inte  vågar stå för vad dom säger utan snackar en massa skit bakom en dator skärm. Hallå? :P Barn..
Iaf det var inte det jag skulle kolla fram till haha..
Iaf, grattis bloggen. Hoppas på många fina år till!
(Bilden är tagen från google!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0