En hel del fel på min dator & The hottie & the nottie.

Det kan jag säga ja, så det kommer inga bilder på bombnedslaget idag, antar jag.. Eller det gör väl det om jag orkar installera mobil grejerna osv osv.. Har formaterat om min dator och nu helt plötsligt är det tillbaka igen, så måste nog göra något åt detta. Vissa saker gick bort ( eller rättare sagt nästan allt ) och vissa stannade. Och just mobil "grejerna" gick bort.. Eller en utav dom, så jag orkar inte sitta här och installera om grejer. Utan tar det imorgon då jag är ledig.. Annars så blir det ännu mera film för mig nu ikväll. Var och hyrde film innan och det blev filmen The Hottie & The Nottie. Hoppas den nu är rolig och bra, för den har jag inte sett. Har ni? Är den bra isfall?
Nej om jag ska gå nu.. Vi hörs senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0