Coffe House.

Hejsan bloggen. Nu sitter jag på jobb och ska lyckas skriva en normal text här då hela skärmen är heeelt förstörd. Min chefs son på tre år har lyckats slänga datorn ner i marken så jaa. Där ser ni hur det blev haha:P
Nog om det.. Har så sjukt tråkigt då det inte finns något att göra och jag är räätt död kan jag säga. La mig rätt sent och blev väckt tjugo över 9 för dom ringde från jobb. Menmen..
Slutade runt kl 2 och jag orkar verkligen inte ta mig hem än så jag sitter kvar här haha. Jaajaa..

Och dagens planer är helt ... ... Jag vet inte vad jag ska göra och jag orkar inte sitta hemma men sammtidigt orkar jag inte ta mig hem för det är så sjukt tråkigt att sitta inne. Och så vill jag ut men det är sååå sjukt kallt så det inte är sant. Hell no!
Nej nog om detta skit:P inte ens intressant inlägg haha. Men iaf... Ha det så bra så hörs vi när jag är hemma. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0