Platta håret kl 22.00?


Ja, det gör jag. Och ingen annan. Jag är väl sådär halft normal om man kan säga så.. . Är på bättre humör nu och det är bra. Fick lite bättre tankar när jag tänkte på en viss person. :)
Jaja då. Vad gör ni då? Som jag sagt, jag plattar håret. Jag har inget bättre för mig faktiskt. Inget bra på tv så då sitter jag och trixar med håret.

Och ja, jag har sällan bilder på mig själv i bloggen. Men en blogg är väl till för att skriva?! Klart att det är kul med bilder i en blogg. Men det är också trevligt att läsa ibland och inte behöva se allt i bilder. Right?
Iaf, jag har ingen kamera och min mobil sladd har jag ingen aning om vart den tagit vägen. Och alla bilderna som jag fottat finns på mobilen. ..
Måste gå nu innan jag bränner golvet med plattången. Hörs innan jag lägger mig. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0