Pannkakor med sylt & grädde eller flingor?

 

Tro det eller ej, men jag valde faktiskt flingorna istället för pannkakor med grädde och sylt. Jag som älskar pannkakor. Men de lämnade jag kvar i köket och tog flingor istället. Mums! Det blev iaf en rätt sen frukost, runt sisådär 1. Sen har jag gått och stoppat i mig mat hela tiden idag. Inte bra alls! Jag som skulle gå ner i vikt, fyfan! Imorgon blir det helt annat kan jag säga.


Jaja, idag har jag bara legat hemma och kollat massa filmer hela dagen. Skönt! Såg på The little man och den är lika rolig varje gång. Sen så somnade jag och vaknade runt 8 och då begav vi oss ut en stund. Nej vi hörs senare. Ska kolla en till film nu. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0