Mr.X åker imorgon:(

Arh vad denna blogg.se ska krångla!!!!!!!!!!!!! Jag får helt ärligt damp snart.. Det har varit så i flera dagar inte bara idag. Ni kan ju lägga märke till uppdateringen också! Fyfan vad det ska hålla på..
Iaf, Mr X har ni inte hört mycket om va? Hihi. Det har varit lite sådär. Vi har bråkat och massor, men nu är allt bra igen. Och han åker till ett varmt land imorgonbitti. Fan vad skönt. Jag vill också:( Och slippa detta jävla snöstorm vädret! :(
Iaf, kommer sakna honom en smula.. . Men vi ses igen när han är hemma:)
Och imorgon är det ju Fredag den 13 så ja, man får ju lite strange thoughts när det gäller flyg osv osv. Plus att jag kan garantera er att jag kommer råka ut för något jävligt pinsamt imorgon! Var berädda:P haha..
Nej nu ska jag tröst äta lite här. Känner mig såå ensam så jag snart dör. Det blir coca cola & Chips!
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0