Inte ge upp, ska klara detta!


Skolan tar död på mig. Helt seriöst. Jag klarar inte detta, allt ska göras. Det ska
pluggas massor till matte, engelska, tyska, so, no. Nästa vecka är det redan prov
i matte! :( Veckan efter lovet är det prov i So & No. Döda mig någon?! Snälla?
Alla nationella prov har redan börjat. Jag tror jag dör snart va.. Hjälp!!!  ! ! ...
Men nej, jag ska klara detta. Nu skiter jag i om det lägger en massa press på mig.
Mina vardagar ska gå åt plugga, plugga, plugga & åter plugga!  Och då kommer
självklart datorn tas i andra hand. Den smällen får jag ta. Ska skriva ett eget schema
imorgon och planera mina dagar. Har jag prov som måste pluggas över helg, så är
det självklart att jag tar ledigt från jobb. Ska ha minst VG i varje ämne. Eller försöka
kan man ju iaf.. Och drömma med för den delen. Nej nu ska det ändras helt seriöst!

Nu ska jag hoppa in i duschen och samla alla mina tankar. Vi hörs senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0