Fullt upp hela dagen!

  • Att göra idag lista
  • Gå till skolan, slutar 11.
  • Sticka in till stan.
  • Banken(!!)
  • Shopping.
  • Boka tid för nagelbyggning.
  • Bränna skiva med musik när jag kommer hem
  • Städa!!!!!
  • Gå handla vad vi ska käka på kvällen.
  • Duscha.
  • Noppa ögonbrynen.
  • Vänta på Iris hjärtat:)
  • Laga food.
  • Förfesta lite och invänta resten av folket.
  • Fixa oss.
  • Sen drar vi till Magasinet!!

Nu har jag gjort allt det jag strukit över. Och nu är jag rätt trött så nu orkar jag knappast städa. Men det kommer snart haha! Vi ska nog inte vara här så länge då vi är bjudna på en annan förfest hos Ahmed som fyller år idag så dit ska vi sticka iväg också när vi är klara här. Jajadå. Hörs vi kanske senare eller imorgon då. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0