Feber, halsont, hosta.. Ja vad mer?

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men fysatan vad jag har varit sjuk. Och det brukar jag aldrig bli. Händer så sällan, men när det väl händer. Ja dåå blir jag mega sjuk. Som nu tex, jag har feber, jag har ont i halsen, jag hostar som fan och den hostan dödar mig, jag har inte ätit på två dagar. Varje grej jag stoppar i munnen känns det som om jag kommer spy. Jag känner mig halvt död, på riktigt. Igår fick jag gå hem från skolan för jag mådde verkligen piss! Rent ut sagt... Kunde inte stå på mina ben och jaa syster fick köra hem mig. Då låg jag och frös som fan även om jag hade mycket kläder på mig och låg med tjock täcke. Var varm och svettig men ändå frös jag. När mammsen min kom hem så fick jag tee. Orkade inte ens göra det när jag var hemma själv. Sov igenom hela dagen..  Och idag är det väl lite bättre, är rätt varm men ändå inte. Har iaf sjukt ont i blindtarmen :( Vet inte vad det är. Men hostan är för fasen fortfarande igång.. Arh!



Nej nog om det. Vad har ni gjort idag då?
Jag har inte gjort så mycket. Det är snö storm i vår lilla stad. Jag blir arg, jag som hade planerat all shopping nu till våren som jag fint ska samla innan allt tar slut. Men nej, nu känner jag bara för att krypa ner i några mysiga UGGs och bara gå runt med mjukis kläder hela dagarna! Jävla väder alltså!:(
Jajadå. Nu ska jag nog se på TV för nu har jag haft det för tråkigt tycker jag. Hörs senare antagligen. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0