Är det bloggen eller mitt internet?!!!

Alltså är det fel på bloggen eller mitt internet?!! Jag har inte kunnat logga in här alls förens nu och hoppas på att detta funkar annars så får jag rejäl damp. Har också sett att när man loggar in på min blogg kommer man direkt till Betways hemsida. Men det är fixat och klart nu, så inte behöver ni oroa er och sluta läsa :)
Annars så har det inte hänt så mycket idag. Bara sovit tagit det lugnt. Får hoppas att det går över så jag kan parla iväg mig till skolan imorgon, för jag orkar inte sitta hemma ensam en hel dag :( Så jaa.
Planerar att öppna böckerna och börja plugga lite. För jag har inget att göra, verkligen inget.. Jaja vi får se. Men nu ska jag nog sätta på tvn. Vi hörs. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0