Äntligen fredag!

Hejsan bloggen! Ja, äntligen så är fredagen här. Det har gått sjukt fort, denna vecka liksom de andra.! Vad gör ni då? Jag själv sitter här och äter mina godaste kakor jo, dammsugare. Hade planerat att jag skulle storstäda hela lägenheten idag. Men när jag kom innanför dörren så var allt kristall rent:P Då blev jag lite fundersam... För vem kan ha städat? Ingen har varit hemma. Sen så kom jag på att syster hade ledigt från jobb idag, så då var hon rätt snäll och städade allt här hemma innan hon stack och tränade. Hihi, ibland har man extra snälla syskon, inte sant? :)
 Jaa, så kan det gå.
Mina planer för dagen är inte helt planerade än. Men jag ska nog sova borta inatt, hos Iris :) Kul!
Nej nu ska jag mumsa vidare. P&K!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0