Vad har hänt med alla bloggare?

Jaa? Vad har hänt egentligen? Alla verkar helt off idag, ett till tre inlägg typ. Då naturligtvis menar jag de bloggar jag läser. Alla verkar vara heelt buzy idag. Undra om det verkligen kan bero på detta fina väder? Något inlägg måste man väl ändå kunna klämma in nu framåt kvällen/ natten? Det tycker jag iaf, men som sagt. Alla har ett liv ellerhur? Ens liv går inte ut på att bara blogga, blogga och åter blogga.. Meen, man har ju inget att göra nu såhär dags och då sitter man helst inkurad i ett täcke i sängen med laptopen i knäna och bara kollar igenom och läser det man missat i blogg världen. Idag hade jag tydligen inte missat något alls.. Där ser man.. Menmen..

Imorgon, eller rättare sagt idag så är det Dino Merlin konsär och jag längtar såå mycket, ja om jag gör. Men det ger väl otur när man säger så ? Så då borde jag väl inte längtat alls haha. ? Och jaaa jag har inte den blekaste om vad jag ska ha på mig.. Fan, fan, fan alltså. Att det alltid ska komma i sista minuten och någon sekund innan jag ska iväg så slänger jag bara på mig något. Orh! Så killar, det är verkligen inte lätt att vara tjej.

Mhhm, vad ska jag nu göra då.. Har inget liv nu när alla bloggare är så upptagna idag ju :P Får väl se vad som finns på tv. Vi hörs väl när jag vaknat senare idag hihi. (tyckte det lät lite coolt, *blink*) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0