Vet ni vad? Jag är trött på detta skitet!


Vet ni vad?
Jag är trött på att leva i ett sånt här jävla samhälle! Ingen är sig själv, alla spelar ett spel... Fan va dig själv för helvette! Jag själv tänker inte ta skiten för att du ska vara så jävla "cool" det stör mig.. Du är en jävla outsider, inser du inte det själv? Dom är med dig för dina pengar, dom vet att du är rik. Du är deras bankautomat, fast utan kontonr.. Do you know that, ore you just play stupid? Och när du ber mig om pengar.. Det spelar inte så stor roll vilken summa du är ute efter men grejen är att jag aldrig kommer få se en skymt utav de pengarna senare och när du själv slösar dina egna pengar på dina vänner.... right, vänner! Och all skit du håller på med, för dina vänner tycker det är kul att stoppa i en massa skit i dig? Asså oorh... Inse fakta människa, de kommer en vacker dag lämna dig.. Du umgås med äckligt folk som förstör dig helt. Men du själv inser inte ett skit. Eller du bara inte vågar visa det och bara tar åt dig av skiten...
Grejen är att du själv sattit dig i denna sits men inte fan ska du börja leka att du bestämmer över andra. Över dina riktiga vänner. De som verkligen vill ditt bästa slänger du åt väggen som om inget hänt, men sen när det passar dig, när inte ditt coola gäng vill vara med dig, ja då är det de bortglömda/ slängda åt väggen, de riktiga vännerna som du utnyttjar. Du är falsk..
Jag vet om att du själv blir utsatt för detta. Men varför ska du göra så mot någon annan. Du flyttar inte upp på en högre nivå om du tror det. Du är inte ens en smula större/bättre än honom. Det du gör är bara att sjunka, sjunka så lågt ner som möjligt.. Han är mkt större, kom ihåg det.

Du vet själv vilken skit du blir utsatt för, men vafan. Du har bättre vänner som alltid ställer upp, även om du slänger dom i väggen. De vet att du gör det men ändå.. Dom står ändå kvar på samma plats. Bara du som vill vara med de du tror har mer makt än alla andra. Du, det är ren bullshit! Du vet nog också själv att du helst vill vara med dina riktiga vänner, men du är rädd att ditt "coola gäng" ska lämna dig, då har du inte lika stor makt.. Ellerhur?!
Men är det inte så att man hellre har äkta vänner än falska skit vänner som bara utnyttjar en? Jo! Men du bryr dig inte ett skit om det. Du vill vara en utav de större.. 
Fattar bara inte, varför kan du inte vara dig själv? Du tjänar bäst på det, ellerhur?.. .... suck alltså!
Det är ju inte så att jag tvingar dig till detta, du bestämmer ju själv, right? Men du kommer en dag att ångra dig..

Vilka värdelösa människor det finns i världen. Fyfan.. Ibland borde man bara. .... ja gud vet vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0