Killar läs detta! Vissa killar är svin...



Jag faller alltid för fel killar. Varför är det så? Jag vet om att jag kommer bli kastad åt sidan efter någon vecka/månad men ändå så ger jag mig inte. Jag vill men gör det inte. Varje gång har det blivit så, visst jag har också sårat. Men gud kan väl inte hata mig så mycket så jag får tillbaka varje gång jag träffar en ny. Och nu låter detta som om jag träffar nya lika ofta som jag bytar trosor men så är det verkligen inte. Det kan ta mig ett helt år innan jag hittar en ny. Men det är samma gamla vanliga visa, alla killar är samma skit. Iaf de jag varit med. De verkar vara ute efter bara en sak och lyckas de inte så bra med att få det så är det hejdå. Alltså fitta! Ni killar som håller på så, ni kommer inte långt. Vet ni ens om det? Det är det fulaste man kan göra. Utnyttja en tjej bara för en sak. Vi tjejer är inte sånna. Eller det finns ju vissa där med som är med en kille för hans **** men vafan.. Ni verkar inte ha hjärta. Tänk sen när ni väl mognar, när ni inser att det ni gör är skit och söker kärlek på riktigt. Ja då har ni ju hoppat i säng med vartenda tjej och då får ni ju inte någon att älska eller tror ni den tjejen kommer våga visa sina känslor för er? För allt ni gör skapar ju rykten. Vi bor i sverige, ett utav alla länder där de snackas skit och ryktas en massa om folk så det bara ryker om det. Känns ju som om alla är satteliter och bara fångar upp en massa fakta.  Iaf, tjejen kommer självklart inte våga varken visa känslor eller hoppa i säng med dig/ er. Även om hon så älskar dig så hon skulle gjort allt för dig. Hon är ju självklart rädd att du ska göra som du gjort med alla de andra.. Ni tänker inte alls.. Men när ni väl inser hur det är då kommer det svida så hårt så ni bara vill strypa er själv. Ni är så jävla coola och gangsters för ni har kuk. 
Jag har inga ord för er. Hur ni egentligen är. Visst det finns killar med hjärta, killar som verkligen kan älska en tjej utan att behöva ens få henne i säng. Det finns de killar som varit tillsammans med sin flickvän ett jävla bra tag och ändå frågar henne innan han pussar henne, om han får lov. Men ni som är helt åt det andra hållet. Ta åt er för ingen kommer kunna göra något åt det sen. Ellerhur? Det är ju sanning det ni håller på med och ryktena kan inte ändras. Ellerhur? Då är det ni som får ta skiten och inte kan ni säga att det inte är sant. Flera tjejer har ju bevis på det..


Det var nog det värsta. Och alla dina ursäkter innan dess. Varför inte bara vara ärlig och säga nej jag vill inte ha något med dig. Jag känner ingen kärlek mellan oss och vi kan förbli vänner istället. Utan du ska ljuga en massa för att inte såra mig. Jag blir ju mer sårad av din lögn än utav sanningen. Jag hatar killar som ljuger och vill att dom ska vara ärliga. Det är det jag söker, inte fan bryr jag mig om du är snygg, ful, tjock, smal, jaa gud vet vad. Det är din ärlighet och din insida som räknas.. Menmen, som sagt vissa killar är svin. Inte kan man göra något åt det..

Jag stör mig på sånt och vet om att jag klarar mig utan någon kille. Jag vet om att det är bäst så också. Jag älskar att finnas där för mina närmsta och dom gör mig på det bästa humöret någonsin! Jag älskar singel livet men det är klart att man själv vill ha någon pojkvän. Men samtidigt känns det som om mitt hjärta kommer neka alla killar framöver.. Så är det bara! Jag har blivit sårad för många gånger men ändå klättrar jag upp för den långa stegen igen. Nu tror jag att jag stannar kvar på botten ett bra tag.

" It's not a mans size, but it's the  mans heart size that matters."

Kommentarer
Postat av: Haris

angånde designen: Hej gör gärna en design åt dig men kan inte göra det just nu. Har några som måste göras innan. Så du kan väl påminna mig om någongång vid mitten av maj så kan jag hjälpa dig :) Ha det bra.

2009-04-27 @ 12:21:54
URL: http://petitbeurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0