Fem timmar på stan, inte dåligt.

Hej bloggen!
Idag har jag spenderat hela min dag i stan. Omkring två tog vi bussen in till stan för vi skulle besöka Ungdomsmottagningen med klassen. Var där till kanske halv fyra sen så gick jag och iris runt i stan. Efter ett tag blev vi sjukt hungriga så vi sprang in på Mc Donalds och åt. Sen skulle jag handla cigg. Därefter satte vi oss i solen & kolla på när några guys spela fotboll. Mysigt! Efter fem timmar på stan ville vi bara hem så vid sju fick vi nog och det börja bli svinkallt så vi stack hem! Det var nog bäst så för jag hade massor med plugg som väntade här hemma. And now I'm done with that... Ska kolla på Ballar av stål innan jag lägger mig. Får ju inte missa Bitterfittan och co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0