Dino Merlin 11/4! ♥

Hejsan.. Har ni sovit gott? Själv så sov jag helt ok.. . Idag ska jag som sagt in till stan och en massa.. Blir nog inge fika då vädret suger rent ut sagt. Inte alls varmt ute idag, det blåser och en massa. Men hey, inte ska jag klaga.. Vi har ju haft så fint här annars.. Jaadå. Ska snart hoppa i duschen sen blir det snabb fixning, inte så mycket. Bara föna håret och så. Sen bär det av mot stan.. Jaadå.


Och vet ni? Det är konsär (stavning?!) om fyra dagar. Den 11/4! Fan vad jag längtar.. Nästan så jag dör! Bosniens bästa artist kommer till Malmö.. Woohoo! Ni som missar det är ju bara såå galna, nej jag skoja.. Men man kan fan inte missa honom!

Ljubav se nepise tako,oko za oko zub za zub !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0