Nu har min ANDRA dator gått itu!

Såååå jävla typiskt mig asså! ORRH! Har inte suttit vid datorn på ungefär en vecka nu och jag fattar inte att jag överlever!:(
Menmen, det är ändå bra på ett sätt då jag har mer tid till att plugga då. Men nej, datorn är min kärlek.. Sitter ibland och bara låtsas att skriva i bloggen och sitter bara och knappar på tangenterna för jag har sånt sug att skriva av mig här. Men nej den jävla datorn har nu dött och det går inte att sätta igång den. Det är nu treedje datorn jag pajjar om man räknar med min laptop som stått död ett jävla bra tag.. Varför, varför? :( oorh, jaja..
Och Melinda nu! Haha, jag har inte kunnat höra av mig alls för att jag inte har dator. Detta var bara ett tillfälle jag lånade systers dator medans hon inte är hemma.. Så någon gång ska jag väl kunna höra av mig på msn denna vecka så tar vi allt då. Om du nu läser detta.
Annars så får ni ha det jättebra så hörs vi igen när jag kan sitta här eller när jag har en jävla dator! :( P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0