Idol eller topmodels?!

Ja, det börjar nu om någon minut på trean & fyran och båda kl 20.00. Vad fan ska man då välja att se? Jag vill se båda så hemskt gärna men jag har väl inte fyra ögon:p haha. Väljer nog idol då det ändå alltid är repris på Top model varje helg. Men får se..
Klockan 21.00 är det American pie 2 på kanal 6 så den ska jag också se tror jag.. Ska ligga i sängen rätt länge och se film, eller sitta här en lång stund om jag orkar. Då jag inte har någon skola imorgon. Ska ha en fruktansvärt lång sovmorgon och ingen ska en tänka tanken att väcka mig, då får dom på smällen!:P haha Nej om jag ska gå nu.. 
Ahoopp, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv. Hörs senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0