Har Selma blivit en plugghäst?

Ja minsann! Det har jag faktiskt en del. Haha. Och jag själv gillar det om jag ska vara ärlig! Har precis gjort klart två uppsatser i svenska och läst på tyska glosor så jag kan dom utantill. Super. Känns nästan som om jag bärt på en massa böcker på ryggen men när jag väl gjort allt så känns det heeelt underbart. Love that feeling. :)

Nej nog med plugget. Vad har ni hittat på idag då? Jag har vart och tvättat kläder hela dagen. Har sprungit som ett djur ner till källaren och sen upp igen om och om igen. Bra motion!:P haha. Sen har jag vatt ute en stund, bara promenerat med syster och sen mötte vi upp Erna.. Fick oss ett jäkla skratt utav Erna, hon är sjuk hon. But hey, I still love her! Hehe.
Och jaa, när jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt och pelade in mig lite extra med massa lotion och lät balsamet sitta i extra länge medans jag rakade benen och allt det där. Sen har jag bara pluggat en massa och jaa jag känner mig rätt nöjd för dagen.
Och nu ska jag väl kolla vad det finns på Tv sen ska jag väl lägga mig. Ha det så bra så hörs vi imorgon. P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0