Datorn vid liv igen & fyra kändistidningar.

Hej bloggen. Efter en veckas ledighet haha. Nej men min dator har faktiskt dött och åter vid liv nu. Hatar att den håller på som den gör. Arrh! Men iaf.. Veckan har gått sjukt snabbt och nästa vecka är det redan dags för prao. Då praoar jag och Iris på Coffe house och det ska bli mega kul. Hoppas jag.. Minns när jag praktiserade på Expresso house, då var det kalabalik. Trött som fan varje dag och ville bara ha en säng framför mig. Men det var svinkul och hade kunnat tänka mig jobba där. Iaf sommarjobb:)
Nej nu ska jag försöka läsa i mina fyra kändistidningar som jag köpt nu för jag inte har nåågot vättigare för mig när min dator vilar i frid haha. Så det har varit massor med slöseri på tidningar. Köpte en idag då jag trodde att den inte skulle fungera men här ser man. Och vad gör det nu? Inte ett skit, jag älskar kändistidningar så in i.
Vart i stan idag också, just det.. Köpte en dundersnygg kofta på Gina tricot. Sen blev det glass på Taste house.
Nej nu ska jag inte prata strunt. Vi hörs senare. P&K!

Kommentarer
Postat av: melinda

okej :D perfekt snuttan :D

aha okej :/ men bra du är tillbaka :D

2008-09-20 @ 18:13:37
URL: http://moore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0