Sitter på badhuset med min älskade dator :)

hejsan bloggen. Nu sitter jag på badhuset med min kära vän till dator och väntar på syrran som simmar runt här med alla sina små barn:P haha. Inte hennes barn då, dom som simmar här på simskolan... :P haha.. Ted hennes älskling fyller också år idag så vi ska väl träffa dom en stund och kanske äta middag eller något sånt med dom. Passar perfekt nu när man jobbat hela dagen och inte fått i sig mycket mer än en liten dammsugare (kaka då..) så ja, det blir väl något Mc Donalds eller Wook house kina restaurang.. Perfekt!

jaja, vad hittar ni på med då? Bara slappat nu när det är höstlov och man bara kan sova ut och så. Skit härligt ju. Jag kan ju inte ha så kul, jobbar varje dag och så. Får vakna runt 8 på morgonen för att jag ska kunna duscha och så och sedan dra mig dit så jag är där kvart i eller prick 9. Suck.. Men pengar får jag allt, haha. Det ni ;)

nej nu ska jag fan inte vara jobbig, så jag ska stänga ner datorn sen ska jag fortsätta ha kul och titta på de söta små barnen som simmar runt här även om dom inte lyssnar så mycket på vad min syster säger åt de att göra:P hahaha.

Nej vi hörs senare då. P&K så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0