Plugg och I taket lyser stjärnorna.

Tja, tänkte bara pausa en stund och säga hej, haha. Hej bloggen!:P
nej men jaa, jag vet själv inte. Kände att jag var tvungen att skriva här men ändå så har jag inget komma med.. Sjukt..
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa  min underbara bok.

I taket lyser stjärnorna
läs den om  ni inte har.. underbar bok och man fastnar direkt!

Liten text ur boken. I början;
Om du dör mamma, då tar jag självmord.
Det gör jag.
Då tar jag självmord.
Nej förresten. Det heter inte ta självmord.
Det heter begå självmord
och det heter ta livet av sig.
Alltså.
Om du dör mamma, då tar jag livet av mig.


Liten text ur boken. På sista sidan ;
Om du dör mamma, då tänker jag
fortsätta leva.
För dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0