Nya UGGS men inte min stil :/

Hej bloggen. Köpte med mig nya skor hem igår, alltså UGGS! Dom är sjukt snygga klart men jag tyckte inte alls de var min stil. De var höga och beige. Och det är klart att jag vill ha dom i beige, men inte alls höga. Och jag vill ha typ vita beige men de var brun beige och jaa jag är kräsen när det gäller sånt och jävligt envis men jaa.. De ska vara perfekta!:D Så de ska bara att åka och lämna tillbaka de sen ska jag köpa dom jag verkligen är kär i. Mina underbara beige vita uggs på DNA för 600:- Och det är de fan värda.. Jag älskar dom.
Jaa, nog om det.. Har precis cyklat hem från jobbet i spöregnet. Fan vad jag blev dyngsur asså. Haha. Jaa...
Menmen, nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag läsa i min bok och kolla på tv. Hörs kanske senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0