Är bloggen din bästa vän?

Hej bloggen. Har precis suttit och tittat igenom alla gamla inlägg. Fuck vad det svider i fingrarna då ska jag säga. För nu den senaste tiden har ni själva märkt att jag slutat blogga och jaa.. det känns, när man väl kollar igenom sin egen blogg så. Denna bloggen är som min bästa vän, skriver nästan allt här och det känns som att man är liten igen och har sin dagbok under sängen som man sedan plockar upp och sitter och skriver snabbt i den innan någon ser och sen gömmer man den igen för att plocka upp den igen dagen därpå. Vilka minnen alltså!

Iallfall, denna vecka har gått sjukt snabbt, som de andra också.. Tiden bara rinner iväg. Det är ju redan nyår snart ffs! Om två månader, helt sjukt ju..  Men det är bara bra, för jag hoppas på att en sak kommer hända då när vi har lov. Kommer vara den lyckligaste i hela universum då!:D

Nej nu ska jag faktiskt se om filmen 40 years old vurgin (stavning?!!!) fortfarande är på tv sen ska jag väl sätta igång Norbit. My lover!haha.. Ha det nu så bra och sov så gott, så lovar jag att vi ska höras varje dag nu och flera gånger också. Så fort jag hinner och har tillgång till en dator så.
På tal om det, så väntar jag på my honey (min bärbara dator) som kommer vilken dag som helst.:D
Neee, nu ska jag lägga mig i sängen med en skål godis.  P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0