Veckans fynd - Oliva Lip care.



Detta lip care köpte jag för någon dag sen, tisdags kanske? Ja jag tror det.. .
Iallafall, den är riktigt bra, och den är rosa när man väl sätter lite på läpparna, gorgeous.. Man ser inte färgen så mycket men man ser att läpparna glänser mycket mer, och den vårdar också. Har du torra läppar blir dom snabbt mjuka och fina, denna rekommenderar jag verkligen. För jag brukar ju aldrig använda något som har med läppar på att göra. Har alltid tagit papper och torkat bort, eller bara jag sliter bort det med tröjärmen.. Menmen denna känner man knappt av, och det är bra för er som är lite speciella som jag... Hihi..
Den kostar 45 kr och jag köpte den i Apoteket. Jätteliten är den men den duger. Och är dessutom inte dyr för dess kvalitee..
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0