Titta, det snöar i TRELLEBORG! :O

Haha, förvånade va? Jag är!! Sjukt om jag ska säga.. Det har snöat massor över allt i sverige förrutom i lilla hålan trelleborg där jag bor. Och nu så, nu kom det haha. Det snöar ute.. Tycker ni inte det är underbart med snö. Jag är glaaad!:D haha..

Iaf, har precis kommit hem och är helt pigg nu:D dont know why men iaf.. Kom hem och ser att det är extra fint här hemma, kom in i vardagsrummet och där står massor med stolar på glas till spriten som syrran ska ha ikväll. Vad tror ni inte jag gör då? Drömmer mig bort och är så sjukt sugen på nyår.. Asså snälla gör så dagarna går snabbt :) hihi, störd...

Menmen, tror inte vi kommer höras så mycket idag då det kommer bli fullt här hemma att göra. Hjälpa syster och så sen ska jag över till Aznaida för att sussa där över natten och kul ska vi ha kan ni ana er... ;) Sen så jaa.. Vet inte om jag tar med mig min dator annars så stannar den hemma. För hennes dator är jävligt seg och jaa.. But we will see. Nej nu ska jag göra annat ;) P&K så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0