Nyinköpta skor, and I love them!

Hejsan bloggen. Är nu hemma och har precis lagat klart mat, klyftpotatis med kyckling och sås. Mumma.. Fast det var inte till mig, då jag åt på pölsekiosken hos Maida, där fick vi kebab:D haha.. Sen så körde vi rundor i stan, och in till Lidl haha. Handlade mat och glass där sen bar det av hem för att laga maten innan mamma och dom kom hem.. Och gissa vad jag fick? Även om jag inte var med i malmö fick jag skitsnygga svarta stövlar i skinn haha:D Jag är såå bäst! ;) De kostade 399:- och var rätt billiga, men tror att de köpte en storlek för stora.. Men det ska nog gå bra.. Nej nu ska jag fan ta mig plugga sen ska jag dra ut en sväng med syster och köra runt med hennes bil, tror jag då.. Om jag orkar.. Annars så blir det bara plugg för min del.. Vi hörs senare dådå. P&K!

¨
Och mina fina rosa strumpor lyser ju upp hela bilden här va ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0