Nu är jag brun och fin!

Jaa, nu har jag pluggat en del sen har jag gått ut och solat.. Underbart :) Man blir både brun & fin. & så släpper man alla tankar och bara ligga där några minuter. Denna solning tog jag på 20 minuter och känner mig redan neger, men vet att imorgon kommer jag börja klaga på att jag är vit som brieost och kommer springa till solariet imorgon efter skolan. Men ska försöka att inte sola så ofta som jag gör. När jag väl börjar sola så känns det som en drog och måste sola hela tiden, kanske tillomed varje dag. Jobbigt och verkligen inte bra, då jag vet vad det kan orsaka. Till cancer och mer.. Not good Selma!
Jaja, nu frågar jag er.
Hur ofta solar ni solarium?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0