Det blev ingen tripp till malmö idag :/

Nej jag orkar inte åka in dit idag. Kanske åker in imorgon istället då.. Hoppas, för jag måste verkligen hitta något fint, några jeans hade suttit fint. En Peak tröja vill jag ha, muumma! Några skor har jag inte råd med, om ifall att det finns snygga billiga skor som man stöter på ;) man kan ju alltid hoppas..
Och idag blir det nog en sån dära mega dryg dag som man verkligen inte orkar göra något på. Arrh, faan då! Vill göra något kul..........
 Säger detta nu och har sagt det fleeeera miljontals gånger förr. Varför måste man vara så liten och inte kunna komma in någonstans, tex på disco eller något. Det är så sjukt tråkigt att man inte kan hitta på något kul.... Man blir trött på livet. Och att skolan tar död på en ska vi inte snacka om, nej! Arrrrrrrrrrrh!  Vi minder åriga behöver också leva livet någon gång, man vet alrig vad som händer med en imorgon?

Nej nu ska jag fan inte vara jobbig.. Vi hörs. P&K!


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: aa de va en bra förstavinst med :D

2008-11-28 @ 16:58:49
URL: http://mminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0