Det är min blogg & mitt sätt att skriva.

Alltså, nej nu blev det fan ta mig många onödiga inlägg här förrutom det om Amra dusa. Men wtf.. Jag hade inget att göra och tänkte bara släppa mina känslor om bebisar och resten:P haha.. Det är ju min blogg och jag skriver för mig själv, men också för att ni ska ha något kul att titta tillbaka på. Men som sagt, min blogg.. mitt skrivande. Om du ej gillar det så har jag inte så mycket att göra åt saken. Jag kan inte ändra mig för att någon inte gillar hur jag är. Jag är mig själv och det är det bästa.
Nog om det!
Nu ska jag se film och vi hörs senare. P&K!

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: shoppa :D

haha ja men då va nt jag inne ju

2008-11-09 @ 00:07:54
URL: http://mminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0