Att hjälpa sig själv.

Nu orkar jag inte med någon utav filmerna eller varken tv alls. Känns som om jag suttit där allt för länge även om jag bara kollat på Bettan och hemma fruarna.. . . . . . Hmm ?
Jag som älskar att bara ligga i sängen och kolla tv heeela dagen lång? Wierd. Istället är jag sugen på att läsa i boken som jag började läsa på igår. Och den heter Att hjälpa sig själv. Denna boken är nog den sista utav de böckerna om pojken som kallades det. Det är en jävligt bra bok kan jag säga och jag vill läsa ALLA böcker om honom, men man blir så.. .. ledsen utav boken? Allt han blev utsatt för, alla hans problem som väntade när han skulle komma hem.. Vi säger att vi har problem hemma osv osv, tänk vad han hade då? Han blev knivhuggen utav sin mamma..


HAHAHA! Vad håller jag på med? :P Se som jag lever mig in i en bok? haha aw, men jaa sådan är jag.. Får damp och måste direkt förklara mig och mina känslor om detta..
Nej nu ska jag faktiskt läsa lite i boken sen ska jag sova.. Ha det bra nu. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0